Сынып сағаты «Еріктілер»
Тақырыптық бағыты: Рухани-адамгершілік тәрбие.
Қалыптасқан құндылықтар: Мейірімділік, әлеуметтік қызмет, гуманизм.
Сабақтың ұзақтығы: 25 минут.
Іс-шараның мақсаты: волонтерлар және волонтерлік қозғалыс туралы түсінік беру, волонтерлік қызметке деген оң көзқарасты қалыптастыру.
Мұғалім - Сәлеметсіздер ме балалар, бүгін біздің сабағымыз әдеттен тыс формада, тренинг түрінде өтеді. Мен сізге бірнеше жолды оқимын және бүгінгі тақырыбымыз не болатынын болжауыңыз керек.
Сіз әрқашан өз еркіңізбен
Күндіз-түні көмекке асығыңыз.
Күндер, апталар және жылдар бойы
Сіз жақсы істер жасайсыз. (1-слайд)
Мұғалім: Өлеңде кім туралы айтылады?
(Балалардың жауаптары)
Мұғалім: (Слайд 2)
Дұрыс. Біз еріктілер туралы айтып отырмыз. Волонтерлар, волонтерлар, волонтерлік қозғалыс – біздің сынып сағатымыздың тақырыбына жақын ұғымдар. Бүгін біз волонтерлік өмірдің мәніне айналған адамдар туралы айтатын боламыз. Кез келген адамның өз уақытын, талантын және күш-қуатын басқаларға қаржылық сыйақы күтпестен ерікті түрде арнауға мүмкіндігі бар. Волонтерлік – азаматтық қоғамның негізі.
Мұғалім - Жарайсыңдар енді
- Дәл қазір көңіл-күйі көтеріңкі болғандар қолыңызды көтеріңіз;
- сыныпта достары барларға қол соғу;
- өзіне сенімділер қолын көтереді;
- бүгін не істейтінімізді білетіндер үшін қол соғу;
- Бүгін не істейтінімізді білмейтіндер қолдарыңызды көтеріңіздер.
«Еріктінің портреті» жаттығуы.
Мақсаты: Еріктіге қажетті қасиеттерді анықтау
Мұғалім - Ал енді балалар, ерікті адамның басты қасиеттерін анықтауымыз керек. Енді мен сендерді топқа бөлемін.
(Топтық жұмыс. Оқушыларды топқа бөлу керек. Топ «Алмұрт», «Алма». «Апельсин» қағидасы бойынша үш топқа бөлінеді)
Мұғалім - Мен әр топқа жеке қасиеттер жазылған карточкаларды беремін. Консультациядан кейін сіз волонтерды сипаттау үшін қолданылатындарды таңдайсыз(Топтан бір оқушы постердің жүрегіне мына сөздер жазылған карточкаларды жапсырады.
«Біз волонтер болуы керек деп санаймыз... өйткені...»)
Мұғалім - Дұрыс, жарайсыңдар! Бұл волонтер бойында болуы керек қасиеттер. Неліктен барлық карталарды пайдаланбадың? (Олардың бойында жаман қасиеттер жазылған).
Мұғалім – Еріктіде мұндай қасиеттер болуы мүмкін бе? (Жоқ).
Мұғалім - Дұрыс.
(15-слайд)
«Проблемалық жағдайлар» жаттығуы
Мақсаты: Қайырымдылық көрсету қажет өмірлік жағдаяттарды талдаңыз, жақсылық жасаудың мотивтерін анықтаңыз.
Мұғалім: Енді әр топ жағдаяттарды талқылап, өз пікірлерін ұсынып, айтады. Сосын бірге талқылаймыз
Әр топ жағдайды талқылап, карточкалармен алмасады. Содан кейін біз жалпы талқылауға көшеміз).
Жағдай 1.
Жағдайды талдап, игі істің қандай себептермен жасалғанын айту. Оқудан қайтып келе жатқан студент ауыр сөмкені орындыққа қойған кемпірдің тынысын аша алмай жатқанын көрді. Ол
оған жақындап, өз қызметтерін ұсынды. Жолда болмаса да жүкті көтеруге көмектесті.
Жағдай 2.
Оқушы сабақта жақсы және белсенді жұмыс істеді, бірақ қандай да бір себептермен мұғалім оған ешқандай баға қоймады. Бұл мектеп оқушысының ашуын тудырды: «Мен немін, бекер жұмыс істедім, әлде не? Мен басқа ештеңе істемеймін. Мен тырыстым және тырыстым, бірақ мен оған не алдым? Ештеңе!»
Қалай ойлайсың, бұл бала босқа жақсылық жасай алады ма? Неліктен?
Жағдай 3.
Костя құс үйін жасап, Вованы шақырды: «Мен жасаған құс үйін қараңыз».
Вовка еңкейіп: «Ойбай! Толығымен шынайы! Кіреберіспен! — Білесің бе, Костя, — деді ол қорқып, — мені де солай жаса, мен саған планер жасап беремін.
«Жарайды», - деп келісті Костя. «Маған ол үшін де, ол үшін де берме, бірақ дәл солай: сен мені планер жасайсың, ал мен сені құс үйі етемін». (В. Осеева)
Балалардың қайсысы дұрыс екенін анықтаңыз және неге?
Практикалық кезең
Мақсаты: ҚМУ-де волонтерлік іс-әрекет эмблемасын құру. Новодонецко""
Құралдар: қарындаштар, фломастер, ватман қағазы, түрлі-түсті картон, қайшы, суреттер, желім
Әр топқа тапсырма беріледі:
1. Новодонецк мектебінің «Жаңа ұрпақ» еріктілер қозғалысының эмблемасын салыңыз.
2. Еріктілер қозғалысының негізгі принциптерін көрсетіңіз
3. Жобаны қорғаңыз
Жобаны қорғау
Сұрақтар
1. Қандай жаңа нәрсені білдіңіз?
2. Ерікті деп кімді атауға болады?
3. Кім волонтер бола алады?
4. Ресейде волонтерлар күні қашан тойланады?
5. Волонтер қандай қасиеттерге ие болуы керек?
6. Сынып сізге нені үйретті?
7. Сабақ барысында қандай эмоциялар болды?
8. Сіз волонтер болғыңыз келе ме?
9. Қоғамға волонтерлік қозғалыстар қажет пе? Неліктен?
10. Сіздің волонтерлерге тілектеріңіз
Мұғалім. Біліміне, қаржылық жағдайына және т.б. қарамастан кез келген адам волонтер бола алады. Басты шарт - басқаларға деген сүйіспеншілік, мейірімді жүрек және бос уақыттың болуы. Еріктілер қозғалысы дүниедегідей ескі қағидаға негізделген: егер сіз өзіңізді адам сезінгіңіз келсе, басқа біреуге көмектесіңіз. Назар аударғаныңызға рақмет!!
Яттар жаңа жылдық шырша жасауға белсене қатысты.
Жағдай 1.
Жағдайды талдап, игі істің қандай себептермен жасалғанын айту. Оқудан қайтып келе жатқан студент ауыр сөмкені орындыққа қойған кемпірдің тынысын аша алмай жатқанын көрді. Ол
оған жақындап, өз қызметтерін ұсынды. Жолда болмаса да жүкті көтеруге көмектесті.
Жағдай 2.
Оқушы сабақта жақсы және белсенді жұмыс істеді, бірақ қандай да бір себептермен мұғалім оған ешқандай баға қоймады. Бұл мектеп оқушысының ашуын тудырды: «Мен немін, бекер жұмыс істедім, әлде не? Мен басқа ештеңе істемеймін. Мен тырыстым және тырыстым, бірақ мен оған не алдым? Ештеңе!»
Қалай ойлайсың, бұл бала босқа жақсылық жасай алады ма? Неліктен?
Жағдай 3.
Костя құс үйін жасап, Вованы шақырды: «Мен жасаған құс үйін қараңыз».
Вовка еңкейіп: «Ойбай! Толығымен шынайы! Кіреберіспен! — Білесің бе, Костя, — деді ол қорқып, — мені де солай жаса, мен саған планер жасап беремін.
«Жарайды», - деп келісті Костя. «Маған ол үшін де, ол үшін де берме, бірақ дәл солай: сен мені планер жасайсың, ал мен сені құс үйі етемін». (В. Осеева)
Балалардың қайсысы дұрыс екенін анықтаңыз және неге?