ҚЫРКҮЙЕК - еңбексүйгіштіктің және кәсіпқойлықтың айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы Бірінші сынып оқушыларына арналған "Сиқырлы үй - кітапхана" экскурсиясы. |
Нагорная Е.Е. |
28.09.24 |
|
ҚАЗАН - тәуелсіздіктің және патриотизмнің айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы Челлендж "Отбасымен бірге оқимыз" |
Нагорная Е.Е. |
24.10.24* |
|
ҚАРАША - әділдіктің және жауапкершілік айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы "Оқу — ең жақсы ілім" Кітапханалық сабағы. |
Нагорная Е.Е. |
10.11.24 |
|
|
|
|
|
|
ЖЕЛТОҚСАН - бірліктің және ынтымақтықтың айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы Бтіркеуші "Кеңескеем бойынша оқыңыз". |
Нагорная Е.Е. |
17.12.24 |
|
ҚАҢТАР - заңның және тәртіптің айы |
||||
1 |
Оқитын мектеп" "Поэзия әлеміне саяхат" поэзия сағаты. |
Нагорная Е.Е. |
28.01.25 |
|
АҚПАН - жасампаздықтар және жаңашылдықтар айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы Челлендж "Кітапты шын жүректен сыйла!" |
Нагорная Е.Е. |
Ағымдағы айда |
|
НАУРЫЗ - тәуелсіздіктің және патриотизмнің айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы « "Осы ертегінің кейіпкерлері кім екенін анықтамастан тап" викториналық ойыны. |
Нагорная Е.Е. |
06.03.25 |
|
СӘУІР - еңбексүйгіштіктің және кәсіпқойлықты дамыту айы |
||||
1 |
Оқитын мектеп" жобасы "Көктем тамшылары" өлеңдер конкурсы. |
Нагорная Е.Е. |
28.04.25 |
|
МАМЫР - бірліктің және ынтымақ айы |
||||
1 |
"Оқитын мектеп" жобасы "Кітап жадында – соғыс сәттері" атты кітап көрмесі |
Нагорная Е.Е. |
31.05.25 |
|
Құрастырды:__________ Нагорая Е.Е.
«Бекітемін» Мектеп директорының м.а КММ «Новодонецкое ауылының негізгі орта мектебі» ___________ Дьяченко Р.Н. "_____"_________20_____ қ.
2024-2025 оқу жылына арналған Новодонецкое мектеп кітапханасының жұмыс жоспары
|
1. Негізгі бағыттар кітапхана алдында тұрған міндеттер мен міндеттер:
1) бейбітшілік, экология, адамгершілік және оқушыларға эстетикалық тәрбие беру туралы әдебиеттерді насихаттау; 2)Кітапхана жұмысын мектептің педагогикалық ұжымымен, сынып жетекшілерімен, кітапхана активімен, тәрбие ісі жөніндегі меңгерушімен жүргізу. 3) Көркем салалық әдебиеттерді, кітапханалық анықтамаларды насихаттау. 4) Оқырмандарды әңгімелер мен іс-шараларды өткізуге тарту. 5) Оқуға деген сүйіспеншілікті ояту. 6) Танымдық қызығушылықты дамыту.
2. Қордың құрамын қалыптастыру.
1) Қордың құрамын зерттеу. 2) Әдебиеттерді жинақтау, толық есепке алу, өңдеу, орналастыру. 3) Қормен жұмыс: оқулықтарды есепке алу, ескірген бағдарлама бойынша есептен шығару.
3. Оқырмандарға кітапханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру:
1) Балаларға, мұғалімдерге, студенттерге қызмет көрсетуді жақсарту. 2) Оқымайтындарды анықтаух балаларды сынып бойынша және оларға назар аудару. 3) Үздік оқырмандарды, сондай-ақ оқушылар баратын кітапханалар шеңберін анықтау. 4) 1-сыныпқа экскурсия жүргізу. 5) Кітаптардың мағынасы, кітаптар мен оқулықтардың қауіпсіздігі туралы әңгімелер жүргізу.
4. Бақылау көрсеткіштері: Кітап қоры 1513 Оның ішінде оқулықтар 1031 Келулердің саныкітапхана сыйымдылығы 123 Кітаптарды беру саны 708
5. Аймақтағы басқа кітапханалармен өзара әрекеттесу. 6. Оқырмандармен жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуы. |