«Новодонецкое ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Сынып сағаты тақырыбы: Менің Отаным-Қазақстан
Мұғалімнің Т.А.Ә.Пилевина И.Е.
Күні: 09.02.2024 ж
Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып сағатының тақырыбы – Менің Отаным – Қазақстан.
Тәрбие құндылығы Тәуелсіздік және патриотизм
Сыныптың мақсаты – Отанға деген патриоттық сезімді дамыту.
оқушыларға қауіпті жағдайда жедел телефондар мен сенім телефондарын дұрыс пайдалануды үйрету.
Сынып үлгерімі
Сыныптағы кезең/уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау ресурстары
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру сәті.
Қазақстанның әнұраны орындалады
Оқушылар шеңберге тұрып, дене қыздыру.
– Таңертең мектепке баруға қуанышты болсаң, оң қолыңды бұлға. –
-Адамдардағы адалдық пен адалдықты бағалайтын болсаңыз, алға қадам басыңыз. –
-Егер сіз өз қабілеттеріңізге сенімді болсаңыз, аяғыңызды таптаңыз. –
-Егер сіз ұлты мен әлеуметтік тегіне қарамастан адамдардың құқығын құрметтеуіміз керек деп ойласаңыз, шегініс жасаңыз.
-Еліміздің тағдырын ойласаңыз, алақаныңызды соғыңыз.
-Егер сіз өзіңізді патриотпын деп санасаңыз, екі қолыңызды жоғары көтеріңіз.
-Еліміздің әлемде лайықты орнын алатынына сенсеңіз, екі қолыңызды алға созыңыз.
-Ел болашағы өзіңізге байланысты деп сенсеңіз, бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығарыңыз.
- Сабақта зейінді, тапқыр, ең бастысы не білетініңді, қалай жұмыс істей алатыныңды көрсетуіңді қалаймын.
Мұғалім: Әр адамның туған жері бар, Туып-өскен жерін сүйеді. Адам Отансыз, халықсыз өмір сүре алмайды, ал біздің Отанымыз қандай? Қазақстан.
Оқушылар сынып тақырыбының атауына және сыныптың мақсаттарына барады. мақтау қағаздары, компьютер
Орташа сағат
«Менің Қазақстаным» викторинасы
1. Қазақстан Республикасының Негізгі Заңы дегеніміз не? (Конституция).
2. Қазақстан Республикасының астанасын ата? (Астана).
3. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тіл қай тіл? (қазақ).
4. Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспабы? (Домбыра)
5. Қазақстан Республикасының аумағында қанша ұлттар мен ұлыстар тұрады? (150-ден астам).
6. Қазақстан Республикасында қай тіл ұлтаралық қатынас тілі болып табылады? (орыс).
7. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран)
8. Ұлттық валюта (теңге)
9. Қазақтардың ұлттық тұрғын үйлері (киіз үй)
10. Мұсылмандардың қасиетті кітабы (Құран)
11. Ұлттық сусын (қымыз)
12. Қазақстан Республикасының Конституциясы күні (30 тамыз)
13. Түйе тізбегі (Керуен)
Мысалдар
Ашкөздік, ақымақтық және қызғаныш жер бетінде жүреді.
Олар адамдарды ұрыстыруға тырысады. Ашкөздік билеушіге: «Ол жерде шөп жасыл, тас қатты, қой қалың, су дымқыл» деп сыбырлайды.
Билеуші сол жақты жаулап алғысы келеді, бірақ халық соғыспайды. Көрші елде де адамдар тұрады дейді олар. Олар бізге жамандық жасаған жоқ. Неге біз оларға қарсы соғысамыз?
«Олар қандай адамдар?» - ақымақтық. Қараңызшы: шаштары бөлек, көздері басқа. Бірақ олар: тыңда, ештеңе түсінбейсің дейді. Олардың шетелдік бастары не істеп жатыр? Олар бізге қарсы айла ойлап жатыр ма?»
Сондықтан олар бір-бірінен қорқып, бір-бірінен, түрлі ұлт өкілдерінен күдіктеніп, қатар өмір сүрді. Кейбіреулер қайталады: қара көз қауіпті! Басқалары: көк көздер айлакер!
Бірақ ежелден данышпандар, ғұлама ақындар, жай ғана зерделі адамдар болған: «Барлық халық, барлық ұлттар ағайын, әркім құрметке лайық күннің рахатын, баласын жақсы көруді, нанды жеуге құқылы және аштық пен аурудан зардап шекпейді.
Бірақ кейде жоқ – жоқ, ал еститініңіз – біздің адамдар сіздікі емес! Бұл сараңдық, ақымақтық және көреалмаушылық әлі де бір жерде жүр деген сөз. Оларды кездестірсең, халық даналығы: «Достықпен тыныштық табасың, дұшпандықпен пәле шығарсың» дегенді есіңе түсір. Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Мақтау
Карталар,
Компьютер
телефондар
Рефлексия
5 мин
Тілек ағашы»: Оқушылар Қазақстанға деген тілектерін қағаз бетіне түсіріп, ағашқа жапсырады.
Сынып сағатын қорытындылау:
Мен өз Отанымды сүйемін!
Мен сені жақсы көремін, Қазақстаным!
Қазақстан – халық саған бақыт үшін берілген:
Біз бір елдің балаларымыз,
Бір-бірімізге өте қажет Білімді жалпылау, мұғалім мен оқушылар арасындағы кері байланыс Карточкалар, стикерлер