"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Новодонецк ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Новодонецкое отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5-9 сыныптар арасында «Станцияларға саяхат» сайыс-ойыны.

05.02.2024

Математикадан «Станциялар ойыны» сыныптан тыс жұмыс

 

Мақсат:

ойын әрекеті арқылы математикаға деген қызығушылықты тәрбиелеу және ой-өрісін кеңейту, математиканың мүмкіндіктері туралы түсініктерін дамыту, қоршаған ортаны тез шарлау, достық, жолдастық, топ болып жұмыс істей білу, танымдық белсенділік, математиканың шексіздігі туралы идеялар, дербестік, жауапкершілік, тәртіп

Тапсырмалар:

 Жағымды эмоциялар мен жарыстар арқылы алған білімдерін қорытындылау және жүйелеу, бұл оқушылардың өзін-өзі бақылауын арттырады, белгіленген ережелерді сақтауға дағдыландырады, ең бастысы олардың ақыл-ой әрекетін белсендіреді.

 Бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа, қоршаған ортаға деген қызығушылық пен қызығушылыққа, өз білімін үздіксіз жетілдіруге ұмтылуға, ұжымның табысы үшін жауапкершілікке тәрбиелеу.

 Ойлау, байқағыштық, өзара көмек, зерделілік, жолдастық сезімдерін дамыту. оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, ұйымдастырушылық-коммуникативтік қабілеттерін, логикалық ойлауын және математика саласындағы тапқырлығын, танымдық қызығушылығын, зерделілігін,

Ойынға дайындық:

Ойын пункттері (станциялары) кеңселерде орналасады, оларға станция атауы жазылған маңдайшалар алдын ала ілінеді. Әр команда үшін маршрут парақтары әзірленді.

Жалпы ұпайлар:

Станциялар бойынша командалардың реті бір станцияда бір уақытта екі немесе одан да көп команда болмайтындай етіп құрастырылады.

Марапаттар үшін тәтті сыйлықтар дайындалды.

Жоспар:

I. Ұйымдастыру бөлімі (топтарды таныстыру, ойын ережесін түсіндіру, маршрут парақтарын беру)

II. Ойынды өткізу.

Ш.Командалардың жиналуы.

IV. Қорытындылау. Марапаттау.

Ойынның барысы:

1. Ұйымдастыру бөлімі (командаларды таныстыру, маршрут парақтарын беру, ойын ережесін түсіндіру).

5-9 сынып оқушыларын жинау

-Құрметті оқушылар, біз бүгін математика әлеміне барамыз. Сіз бірнеше станцияларға барасыз: «Фольклор» - онда сіз математика туралы мақал-мәтелдерді еске түсіресіз, әндер мен әндер айтасыз, «Спортивная» - сізді баскетбол шеңбері күтіп тұрған жерде, «Көңіл көтеру» - ойын-сауық есептерін шешу керек, «Жеті рет өлшеңіз. ” - мұнда көздің дәлдігін көрсету керек, «Кубошар» - текше мен допқа қатысты сұрақтарға жауап беру керек, «Смекалкино» - мұнда сіріңкелер мен түймелер бар тапсырмалар сізді күтеді. Осылайша, сізді әр станцияда қиын сынақтар күтіп тұр. Команданың әрбір станцияда өткізетін максималды уақыты - 7 минут. Оған жауапты адам әр станцияда орындалған тапсырмалар үшін ұпайлардың қалай берілетінін түсіндіреді. Барлық станциялардан өткеннен кейін маршрут парақтарын (баяндамашыға) беру керек. Сонымен қатар, бірнеше команданың ұпай саны бірдей болса, бекеттерді өту жылдамдығы есепке алынады, яғни маршруттық парақтан бірінші өткен командаға қосымша ұпай беріледі.

Сонымен, қайырлы саяхат.

2. Ойынды өткізу.

Жетекшінің бұйрығы бойынша командалар өздерінің маршрут парағында көрсетілген станцияларға таралады. (Қосымша – станцияларға арналған материалдар)

3. Командалардың жиналуы.

Барлық станциялардан өткеннен кейін командалар өздерінің маршрут парақтарын тапсырып, математика кабинетіне жиналады.

  Баяндамашы әр топтың жинаған ұпайларын санайды. Командалар станциялардан өткен әсерлерімен бөліседі.

4. Қорытындылау. Марапаттау.

Ойынның қорытындысы шығарылып, командалар арасында орындардың бөлінуі жарияланады. Барлық қатысушылар, олардың орнына қарамастан, тәтті сыйлықтармен марапатталады.

+ жеңімпаздардың жалпы суреті. Сертификаттар желіде беріледі

Қолдану:

«Жеті рет өлшеңіз» станциясы.

H. No 1 Ұзындығы 10 см қағаз жолағын кесіңіз (сызғышты қолданбай).

1 ұпай – қате 0,5 см

H. № 2: Сағатыңызды пайдаланбай 1 минут үндеңіз.

1 ұпай – қате 10 секунд

H. № 3: Сақинаның диаметрін ешқандай құралдарды қолданбай анықтаңыз.

1 ұпай – қате

H. № 4: Ешбір құралды қолданбай фигураның ауданын анықтаңыз.

1 ұпай – қате 1 ұяшық

H. № 5: Өлшеу құралдарын қолданбай ұзындықты анықтау

мектеп партасы.

1 ұпай – қате 10 см (120 см)

  Сұрақтарға жауап бер:

• 1 Кәдімгі қарындаштың ұзындығы қандай? 15 – 20 см

• 2 12 парақтан тұратын оқушы дәптерінің салмағы қанша? 35 – 40 г

• 3 Ересек адамның жүрегінің салмағы қанша? 400 - 800 г

• 4 Торғайдың салмағы 30 – 100 г

• 5 Пілдің салмағы қанша? 2 – 7 т

• 6 Бір сиырдан неше литр сүт алуға болады? 8 – 20л

• Ересек адамның жүрегі минутына неше рет соғады? 70-80 соққы.

Қубошар станциясы

Ұсынылған сұрақтарға жауап беру кезінде командалар доп пен текшенің бірін таңдау керек – тек соларды (немесе олардың туындыларын) және дұрыс жауап беруі керек (сұрақтар мультимедиялық ақпаратпен бірге беріледі)

1.Найзағайдың қандай түрі бар? (Доп)

2. Бөлменің көлемін басқаша қалай атайды? (текше сыйымдылығы)

3.Қаламның ең көп тараған түрін ата. (Доп)

4.Кемедегі экипажға арналған тұрғын үй-жайлар қалай аталады? (Кокпит)

5. Мойынтіректердің түрін атаңыз (шар)

6.Кез келген санның үшінші дәрежесі қалай аталады? (текше)

7. Кесе немесе стақан түріндегі тартысты спорттық сыйлық қалай аталады? (Кесе)

8. Таблеткадағы кәмпиттер мен витаминдердің пішіні қандай? (шар тәрізді)

9. Қамырға пісірілген алмадан жасалған тәтті бәліш. (Шарлотта)

10. Краснодар өлкесінің тарихи атауы (Кубань)

«Заманительная» станциясы

«Көңілді сұрақтар»

1. Бір отбасында екі әке және екі ұл бар. Бұл қанша адам? (3: ата, әке, бала)

2. Бір жұмыртқаны 4 минут қайнатыңыз. 5 жұмыртқаны қайнату үшін неше минут қажет? (4 минут)

3. Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа салады. Осы тауықтың 6-ы неше жұмыртқа салады?

6 күнде? (12)

4. Санның үштен жартысы. Бұл қандай сан? (1.5)

5. Үш есе қырық пен бес нешеге тең? (125)

6. Отбасында бес ұл, әрқайсысының қарындасы бар. Бұл отбасында қанша бала бар?

(6 бала)

«Фольклорная» станциясы

Мақал-мәтелдерді жалғастыр:

1. Біреуі қосаяқты (жеті қасықпен).

2. Жеті (олар біреуді күтпейді).

3. Жеті рет өлшеңіз (бір рет кесіңіз).

4. Жеті қиындық (бір жауап).

5. Жеті жұма (бір аптада).

6. Жеті күтуші (көзсіз бала).

7. Сарымсақ пен пияз (жеті дерттен).

8. Аспанға жеті миль

(және орман арқылы)

             9. Жеті қойшы

             (бір қой жайылып жатыр.)

10. (Жетінші аспанда) бол.

11. Жетінші су (желе).

12. Жетіншісін қараңыз (арман)

13. (терлеу) дейін жұмыс жасаңыз.

14. Бұрынғы ата-бабаларыңды біл

(жетінші ұрпақ).

15. Жеті өлім жоқ

(болуы мүмкін, бірақ оны болдырмауға болмайды.)

16. Жеті біреу емес, (біз сізді қиындыққа душар етуге жол бермейміз.)

 

 

 

Математикалық термині бар өлеңдегі сөз тіркесін айту керек. Әрбір сөз тіркесі үшін 1 ұпай.

Мысалы:

«Олар мектепте сабақ береді» - «төртке екі қосу...»

«Ашық жерлерде бірге жүру қызық» - «бір тақтай, екі тақтай...»

«Крокодил Гена» - «...және 500 попсикл береді»

«Шөпте бір шегіртке отырды» - «ол тек шөп жеді»

 

«Спортивная» станциясы

1. Әр команда мүшесі 2 рет айып сызығынан допты шеңберге лақтырады. Тапсырма - сіздің командаңыздың шеңберді соғу ықтималдығын есептеу.

Жауап: (соққылар саны): (сынақтардың саны)

Бағалау критерийлері: Ықтималдық 3 ұпай, егер сіз оны өзіңіз есептесеңіз, 1 ұпай, егер сіз оны кеңестен кейін есептесеңіз.

 

«Смекалкино» станциясы

Әрбір команда сіріңкелер немесе түймелер арқылы есеп шығарады және сәйкестіктер мен түймелердің қажетті санын алады. Әрбір дұрыс шешім үшін командаға 2 ұпай беріледі

Просмотров: 105


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст