Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: VІІ ҚОРШАҒАН ОРТА |
|||||
Күні : 20.04.2022 |
Педагогтің аты-жөні:Бимагамбетова З.Д. |
|||||
Сынып: 2 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Бұл қандай гүл ? |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
2.3.4.1* мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру 2.4.3.1* мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және тиісті тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: * мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажыратады ,сұрақтарға жауап береді Көптеген оқушылар: мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар қоя алады, жауап береді.
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Қызғалдақ,раушан,бәйшешек |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушыларды «шаттық шеңберіне»тұрғызып, сәлемдеседі. Жоқ оқушыларды түгендейді. Сабаққа дайындығын тексеру. Үй тапсырмасын орындалуын тексеру. (Ұ) «Ойлан, тап!» стратегиясы . -Қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 1.Сөзжұмбақты шешу .Бұрынғы өткен сөздерді бекіту.Сөзжұмбақты шешкен соң,сабақ тақырыбын табады. Бұл қандай гүл? |
Шаттық шеңберіне» тұрып, өлең жолдарын қайталайды.
Үй тапсырмасын 1- 2 оқушы оқиды. Қажетті сөздерді қойып, сөйлемдерді толықтырады. Оқушылар сурет бойынша сұрақтарға жауап беру аркылы сабақтың тақырыбын болжайды.
Сөзжұмбақты шешеді. |
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
|
Слайд |
||
Сабақтың ортасы (6-36 минут)
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жұмбақтарды шешеді Раушан –роза Қызғалдақ- тюльпан Бәйшешек -подснежник Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды , оқушыларға қайталатады. Сөйлем түрлерін еске түсіру,қайталау.Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлем құрайды. 2. 83 бет сурет жұмысы 3.Оқылым. -Диалогті тыңдайық,! 4. Оқылым. 1тапсырма Мәтінді оқы. 5. 2–тапсырма. Диалогті толықтыр. Көп нүктенің орнына өзің білетін гүлдердің атын қойып айт.
6.4-тапсырма .сөйлемдерді құрастырады.
3 тапсырма Ойлан тап. Қайсысы артық |
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді тыңдай-ды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды. Оқушылар жаңа сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады. Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады. Оқылым,айтылым
Сурет бойынша сөйлемдер құрастырады Суреттер бойынша кім көп хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем құрайды , сол жеңімпаз атанады . Айтылым,жазылым Диалогті толықты- рады. Көп нүктенің орнына өзі білетін гүлдердің атын қойып айтады, жазады. ә) — Әнел, саған ... сыйлаймын.
Айтылым, жазылым бойынша лепті сөйлем құрап айтады, жазады |
Дескриптор Білім алушы: -қазақ тіліне тән дыбыстарға көңіл аударып мәтінді оқиды - сұрақ қояды − сұраққа дұрыс жауап береді - тілдік нормаларды сақтайды «Бас бармақ»
Дескриптор: - сөйлем түрлерін ажыратады -суретке сәйкес сұраққа жауап береді; |
сөздік суреттер, презентация көрсету
жазу дәптері
слайд
|
||
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру: 90 б. 4-тапсырма Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті Бағалау .Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||