«Новодонецкое ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Викторина ойыны
«Шеберлер еліне саяхат»
Дайындаған: Нагорная Е.Е.
2024-2025 жж
Ойын – викторина
«Шеберлер еліне саяхат»
Мақсаты: Тақырып бойынша білімдерін жүйелеу
Тапсырмалар:
Білімділік – технология пәнінің тараулары бойынша білімдерін тиянақтау.
Тәрбиелік – байқампаздыққа, зейінге, есте сақтауға, ойлауға тәрбиелеу.
Дамытушылық – технологиялық мәдениетін арттыру, ой-өрісін кеңейту.
Викторина ойынының барысы:
Мұғалім оқушыларға викторинаның ережесін айтып береді.
Әрбір викториналық сұраққа студенттер өз жауаптарын береді және жұлдызшаларды алады. Викторинаның соңында нәтижелер шығарылады. Бірінші орын дұрыс жауаптары үшін ең көп жұлдыз жинаған оқушыға беріледі.
1-станция «Мамандықтар туралы жұмбақтар»
Бұл сиқыршы бар
Бұл суретші
Қылқаламдар мен бояулар емес,
Және тарақ пен қайшы.
Оның жұмбақ күштері бар:
Кім тиеді
-Ол одан да әдемі болады. Шаштараз
Кім дәмді
Қырыққабат сорпасын дайындайды
Сасық котлеттер,
Салаттар, винегреттер? Пісіру
Мен бүгін күні бойы тігіншілікпен айналыстым.
Мен бүкіл отбасын киіндірдім.
Сәл күт, мысық,
- Саған да киім болады. Тігінші
Жалындаған тігінші инемен
Кеме үшін тігу
Костюм темір. Дәнекерлеуші
Бұлттардың арасында, биікте,
Біз бірге жаңа үй саламыз,
Жылы және әдемі болу үшін
Онда адамдар бақытты өмір сүрді. Құрылысшылар
Саусақтар құс сияқты ұшады
- Калико ағыны ағып жатыр,
Саусақтар аралар сияқты ұшады
— Жібектей аққан бұлақ. Тоқымашы
Біз сыныпқа келгенде,
Ол бізді бірінші кездестіреді.
Ол мейірімді, қатал бола білсе де,
Бізге білім әлеміне жол ашу. Мұғалім
Күміс ине
Аспанда жіп бар еді.
Ақ жіппен кім батыл?
Аспан тіккен, Иә, асықты
– Жіптің құйрығы үлпілдеп кетті ме? Ұшқыш
2-станция. «Мамандықтарға бағдарлау»
Мамандық атауының сипаттамасын қосыңыз.
Мамандықтар:
1. Технолог.
2. Тігінші.
3. Дизайнер.
4. Дизайнер.
5. Тоқымашы.
6. Айналдырғыш.
7. Жарнама беруші.
8. Соғысшы.
9. Пісіру.
10. Кондитер. Сипаттама:
А - матадан түрлі бұйымдар жасайды.
B - Ол жіптің үздіксіз, жіңішке, анықталған сызықтық тығыздығы мен беріктігін өндірудің технологиялық процесіне ие.
B - Ол мата жасау процесіне негіз дайындайды.
G - Ол тағам дайындау рецептерінің мазмұнын біледі.
D - Ол тамақ пісіруді біледі.
Е – Жеке бөлшектерден түрлі мата бұйымдарын жасайды.
F - ұннан және басқа да қосымша өнімдерден тәтті өнімдерді дайындайды.
Z - Пәтердің көлемі мен орналасуын ескере отырып, ол үй-жайлардың интерьерін жасайды және жасайды.
I – Түрлі материалдардан жаңа бұйымдар жасау бойынша маман.
K - Ол өнімді және қызметтерді түсінікті, қызықты және әдемі түрде ұсынады.
Жауаптары: 1-G; 2-E; 3-Z; 4-I; 5 -А; 6-B; 7-К; 8-B; 9-D; 10-F.
3-станция. «Жұмбақтар»
1. Сіз бұл шелектен су іше алмайсыз. (Таяқша)
2. Ұсақ, өткір, құйрықты. (Ине мен жіп)
3. Мен... деп аталатын түрлі-түсті матанымын.
4. Простинья өзенінің бойымен пароход келе жатыр.
Ал оның артында сондай тегіс беті бар - әжім көрінбейді. (Темір)
5. Олар суға батып, ұрып-соқты, езді, бүктеді, жыртты, бұрады, тоқады, үстелге қойды. (Зығыр)
6. Қабырғаға көрсетіп жүрмін, Шанышқым жетпейді. (розетка)
7. Тостағандар сабағында ағарады, олардың ішінде жіптер мен жейделер бар. (Мақта)
8. Бұл теледидар сияқты, тек 100 есе ақылды
Ол әкеге бағдарламалар жазып, анаға мәтін тереді.
Ол мені ұмытпайды - ол менімен бақытты ойнайды. (Компьютер)
9. Екі ұшы, екі сақина, ортасында шеге. (Қайшы)
10. Тігіс бойынша тігіс қатарға тұрды. (Желі)
4-станция. «Ребустар»
Ребус деген сөзді қалай түсінесіңдер? (Қажетті сөз немесе сөз тіркесі цифрлардың, әріптердің немесе белгілердің тіркесімі арқылы бейнеленген жұмбақ) Мен оларды болжауды ұсынамын:
(Бизнес уақыты, көңіл көтеру уақыты).
(Жұмыс - абырой мәселесі; әрқашан бірінші орында)
5-станция. «Сенесің бе...»
1. Тігін машиналары тек қолмен жетекті емес, сонымен қатар қол тежегіші бар ма? (Жоқ)
2. Суреттегі бұйымның көрінбейтін жиектері қалың сызықпен бейнеленуі керек. (Жоқ)
3. Тігін машинасының алғашқы үлгілерінде Африкадан арнайы әкелінген кактус инелері қолданылды ма? (Жоқ, инелер әрқашан металл болған.)
4. Тігін машинасының негізгі бөліктерінің бірі киім бөлігі деп аталады ма? (Иә, бұл бөлік «Жең» деп аталады)
5. Жіпсіз тігетін машиналар бар ма? (Иә, бұл матаны дәнекерлеу арқылы біріктіретін жіпсіз машиналар деп аталады. Мұндай машиналар тек химиялық материалдарды «тігуге» ғана емес, сонымен қатар ілмектерді жасауға, бұйымдарды әрлеуді және «кестелеуді» және т.б. орындай алады. Олардың көмегімен арнайы кеудешелер жасалған. ғарышта болған Белка мен Стрелка иттері үшін, сондай-ақ ғарышкерлерге арналған киім)
6. Бір емес, екі аяқпен басқарылатын көліктер бар ма? (Иә, мұндай машиналар тігін өндірісінде қолданылады және электрмен басқарыладыг)
7. Тігін машиналарын пайдаланып түймелер мен ілмектерді де тіге аласыз ба? (Иә)
6-станция. «Анаграммалар»
1. IEELDZI (өнім)
2. ONBSHA (Үлгі)
3. ILGA (ине)
4. PERNATOK (саяқша)
5. ЦЫНИНОЖ (қайшы)
6. НОЛОКВО (талшық)
7. UFNRTIRUA (керек-жарақтар)
8. YVATKCHA (Так)
9. XALKDA (бүктеу)
10. DNOCREIT (кондитер)
11. EDOMREL (сән дизайнері)
7-станция. «Мақалды жалғастыр»
Оқушылар мақалды жалғастыру керек:
1. «Киіміңе тағы да қамқор бол.....(және жастайынан намыс).
2. «Олар сендерді киімдерімен қарсы алады......(және ақыл-парасатымен шығарып салады).»
3. «Қиындықсыз…….(балықты тоғаннан шығаруға болмайды).»
4. «Бизнес уақыты,……(және көңіл көтеру уақыты).»
5. «Қасқырды қанша тамақтандырсаң да,......(ол орманға қарайды).
6. «Сіз мінгенді ұнатасыз……(шана да көтергенді ұнатасыз).»
7. «Айналада не бар....(айналайды)»
8. «Мен тапсырманы орындадым -….(батыл жүр).»
9. «Көздер қорқады, бірақ... (қолдар жасайды).»
10. «Жеті рет өлшеңіз-….(бір рет кесіңіз).»
Қорытындылау
Рефлексия:
Сіз мақсатыңызға жетті деп ойлайсыз ба?
Сізге қандай викторина сұрақтары ұнады?
Жауаптарда қиындықтар болды ма?
Жұмысыңызға көңіліңіз тола ма?
Жұмысыңыз үшін рахмет! Жарайсың!