«Новодонецкое ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Сыныптан тыс музыкалық жұмыс.
Тақырыбы: «Музыкалық саяхат».
Сынып: 2
Мұғалім: Пилевина И.Е.
Мақсаты: Оқушылардың музыкалық дыбыстар мен әуендер туралы білімдерін кеңейту
Тапсырмалар:
Пәні: оқушылардың музыкалық дыбыстар мен әуендер туралы білімдерін игеріп, кеңейтуге үлес қосу;
Метапред: қарым-қатынасқа, шығармашылық белсенділікке және өзін-өзі ұйымдастыруға қажеттілікті қалыптастыру; музыканы үйренуге оң мотивация жасау;
Тұлғалық: оқушылардың бойында адамгершілік, эстетикалық қасиеттерді тәрбиелеу; қарым-қатынас қажеттілігін тудыру;
Іс-шара кезеңі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі - Сәлеметсіздер ме, құрметті достар! Бүгін біз музыка әлемінде ерекше шытырман оқиғаға тап боламыз - біз сиқырлы саяхатқа шығамыз!
-Жарайсыңдар балалар, біздің сиқырлы пойыз жолға шығуға дайын! Жолда жалықпас үшін бәріміз бірге ән айтайық. (Бремендік музыканттар «әлемде бұдан жақсы ештеңе жоқ...») Мұғалімдермен сәлемдесу.
Мұғалімдермен бірге ән айтады.
2. Негізгі бөлім - Балаларды «Вспоминайка» станциясына апару.
- Біздің пойызға билет қажет емес, бірақ келесі станцияға жету үшін тапсырмаларды дұрыс орындау керек!
-Дайынсыз ба?
- Сонымен, бірінші станцияға жету үшін сіз өзіңіздің достарыңызды еске түсіруіңіз керек - жазбалар. Мен өлең оқимын, ал сендер ноталарды бірге табуларың керек.
Бір рет сенбіде жеті ракон бар
Олар аулада музыка үйреніп жатты.
«дейін» күшпен жеткен
Бір ракон терді сүртті.
Ал екіншісі «қайта» жетті.
Аулада өте ыстық.
Үшіншісі «ми» алуға тырысты.
Иә, көріңіз, алыңыз.
Ал төртінші: «Не, мен «фа»мын!»
Екі болса, санауға болады.
Бесінші «тұзды» алуға тырысты
Және ол күрсінді - тұз емес, ауырады.
Ал алтыншы «А» орнына орналасты.
Ал онсыз жер тұр.
Жетіншісі ғана «сиге» жетті,
Және ол мүлдем қарлығады.
- Енді, топ өкілдері, ноталарды кері ретпен рет-ретімен атаңдар.
- Біздің сиқырлы пойызда бұл қандай қызық! Қараңызшы, келесі «Вопросово» станциясы алда. Оған жету үшін бізді екінші сынақ күтіп тұр. Командалар сұрақтарға жауап беруі керек.
-Дайынсыз ба? Жауап беруге дайын болсаңыз, қолыңызды көтеріңіз!
1) Кішкентай күлкілі өлеңді қайталау негізінде халық арасында кең тараған орыс халық әнінің жанры қалай аталады?
2) Қазақтың ұлттық музыкалық аспабы қалай аталады?
3) Үрмелі музыкалық аспапты ата
4) Балаңызды ұйықтататын әніңіз қалай аталады?
5) Музыка сабағында балалардың орындайтын музыкалық шығармасы қалай аталады?
6) Әнді орындайтын үлкен топ қалай аталады?
7) Ішекті музыкалық аспаптарды ата
- Жарайсыңдар, балалар.
- Енді ары қарай жүре аламыз. Біздің келесі «Дыбыссыз» станциямыз өте жақын! Бірақ ол жерге жету міндетін атқара аламыз ба? Тапсырма өте қиын.
- Назар аударыңыз! Жігіттер кез келген музыкалық аспапқа еліктеу керек - үнсіз, басқалары болжауға тиіс. Осыдан кейін ғана жолға шығасың. Бастайық! (әрқайсысы 3 аспап).
- Әрі қарай жүрейік! Назарларыңызға достар, «Сказочная» станциясы!
Енді қандай әндер туралы сөйлесетінімізді тап
1) Түрлі түсті екі дос туралы ән.
2) Ән барлық қиындықты жеңетін құрал туралы
3) Карточка көшбасшысының әні
4) Өмірдің қиын жағдайында тістеп алатын аң туралы ән.
5) Ерте келген ғашықтың әні
6) Шебер аспабынан бөлінбейтін балық туралы ән
Дене шынықтыру сабағы «Шаян»
- Назар аударыңыз - Жұмбақтар!
Сорпаға қандай нота салынады?
Тізедегі сандық билейді, кейде ән салады, кейде қатты жылайды. (Аккордеон)
Есікті ашу үшін қандай кілтті пайдалансаңыз да. (скрипкашы)
Құлағы жоқ, бірақ естиді, қолы жоқ, бірақ жазады, аузы жоқ, бірақ ән айтады. (магнитофон)
Баспалдақтағы жеті жігіт ән айта бастады. (Ноталар мен став)
Ол ағаштан кесіліп, қолына жылайды. (Скрипка)
-Жарайды, мен жақсы болғанша кір! Жарайсыңдар достар!
- Әрі қарай жүрейік! Ал біздің бағытымыздағы келесі бекет – «Почтовая». (Бумаларда музыкалық тақырыптық басқатырғыштар бар) - Иә!
- БҰРЫН.
- RE
- М.И
- ФА
- ТҰЗ
- ЛА
- С.И
- Си, ла, тұз, фа, ми, ре, до.
- Иә!
- Әдемі.
- Домбыра
Керней, құбыр
- Бесік жыры
- Ән
- Хор
- Оқушыларға арналған нұсқалар.
- 2 көңілді қаз.
- Досыңызбен саяхатқа шықсаңыз.
- «Бремен музыканттары» фильміндегі атаманшаның әні.
- Иттер тістеуі мүмкін.
- Таңертең қонаққа кім келеді.
- Ара балық әні.
- Тұз.
- Баян.
- Скрипка.
- Магнитофон.
- Ноталар мен став.
- Скрипка.
Тапсырманы орындаңыз.
3. Қорытындылау - Міне, біздің саяхатымыз аяқталды. Біз соңғы аялдамаға дейін жүземіз.
- Еске алайық...
- Бүгін қайда болдық?
– Ал біз сапардан өзімізбен бірге алып жүрген қандай байлық білім! Сіз қандай жаңа нәрсені білдіңіз?
-Есіңде не көбірек қалды? - Музыкалық саяхатта.
Балалардың жауаптары.
4. Рефлексия - Балалар, біздің саяхатымыз естеріңізде ұзақ сақталады деп ойлаймын!
- Енді көк қарындашты жоғары көтеріңіз, егер бүгін бәрі ойдағыдай болса, сіз белсенді болдыңыз және саяхатыңыздан өзіңізбен бірге көптеген жаңа нәрселерді ала келдіңіз.ның білімі.
-Ал енді қызыл қарындашты алыңдар, анау балалар. аздаған қиындықтарға тап болған.
- Ештеңе! Келесі сапарымызда мұндай жағдай қайталанбайтынына сенімдіміз!
- Рақмет сізге! Қайта кездескенше! Кейбір балалар көк қарындашты, басқалары қызыл түсті қарындашты алады.
Мұғалімдермен қоштасу.